[Epitesz-barkacs] makdaralo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 31., H, 21:46:25 CEST

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2009.08.31. 21:06:48 +2h-kor írta:

>   Én ma láttam SPAR-ban a kacatpolcon tekerős kávédarálót, ha valakinek
> ez
> lenne az álma.

Gyerekkoromban annyi kávét daráltam, hogy még belegondolni is rühellek.
Akkoriban volt egy négyszögletes doboz alakú kávédaráló, vizszintes síkban
kellett tekergetni. A kib... az volt benne, hogy én meg rühelltem még a
szagát is (ma is), mégis nekem kellett csinálnom sok éven át. Még jó, hogy
cigarettát nem kellett sodornom. :-)

Úgy megutáltam a kávé-cigaretta-gyufa együttest, hogy el nem tudom
mondani. Ütni tudnék, ha valaki pl kaja közben rázendít főleg
gyufa-cigaretta módira. Vagy elvonulok, vagy szólok, ha hatástalan,
leordítom az illetőt. :-)