[Epitesz-barkacs] mágneskapcsoló vagy automata biztosíték az olcsóbb?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 31., H, 22:57:23 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a jelenleg benne levő helyett nem lehet másikat kapni, nem magyar
> gyártású, és 20 éves ketyerében van

Miért, más a felrögzítési módja? Nekem úgy tűnt, hogy ezek a fűtőbetétek
meglehetősen egyformák ezen a téren. Talán 2 félét, ha láttam, mindegy,
hogy mosógépbe vagy bojlerbe kell.

> az általad említett  hőmérsékletkapcsolóval egy relé tekercsét
> kapcsolnám,
> így a hőkapcsoló pogácsája nem égne be

Ha nem te raktad bele a bojlerbe ezt a nagy fűtőtestet, hanem a gyártó,
akkor nincs probléma, oda való a hőkapcsoló, nem kell vele vacakolni.
Nálam az okozta a problémát, hogy az 1200W-osat cseréltem ki 3kW-osra egy
már eleve régi bojlerben.