[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Dec. 1., K, 10:49:03 CET

1. karbantartani mindenkeppen kell. ha mast nem, a garancia miatt. elszokik egy kis gaz, elhal ez-az az elektronikaban. 20 ev elettartammal szamoltam!! szamolhattam volna 10-el, es karbantartas nelkul, ugyanott vagyok ebes kiadasban.

2. 4% kamattal szamoltam. ez egy siman elerheto hosszutavu BETETI kamat. ha a 200ezrem megvan, es beteszem a bankba ugy,  hogy 20 ev alatt egyenlo reszletekben kapjam vissza, akkor kapok evi 15ezret. ezt vetettem ossze azzal, hogy szenne kuzdom magam, megcsinalom a klimas futest, es ugyanannyi penzt befektetve kapok evi ugyanannyit. szamolhattam volna hitelkamattal is, de igy total ertelmetlen az egesz.

vajk