[Epitesz-barkacs] JLT hoelem (volt weller termisztor)

cst maguspr at freemail.hu
2009. Dec. 1., K, 21:39:20 CET

a forrasztópákához értőkhöz egy kérdés:

ebben a ketyerében akkor benne találom azt a hőelemet, ami az
[elektro]-n  2008 jan 7-én volt?

http://elektroexpressz.hu/shop_artdet.php?shop_id=5495&cikk=unas_436165
Tartalékpáka (JLT-02-köz)
Termék ára 1.295,00Ft + ÁFA (1.618,75Ft)

és ez az átalakítási leírás
From: pm_levlista at progzmaster.hu (Moczik Gabor)
Date: Mon, 07 Jan 2008 20:26:47 +0100
Subject: [elektro] =?iso-8859-2?q?Forraszt=F3_=E1llom=E1s?=

Kattogos wellereket alakitottam at ugy, hogy a rud veget levagtam, ebbol a
JLT-bol a hoelemet attettem a rud vegere. A wellerben rugo nyomja, igy
mindig hozzaer a pakehegyhez, illetve a futobetet evekig elvan ipari
hasznalat mellett is, tovabba igy jok azok a 200 Ft-os JLT hegyek bele, nem
kell az 1-2ezerFt-os Magnastat hegyet venni.