[Epitesz-barkacs] Felujitasi koltsegek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 2., Sze, 13:23:06 CET

Balázs Bámer wrote:

> Talán 100 l-től simán megy ezer fölé. Ez 450l volt, de levágtunk egy
> kicsit belőle, hogy beférjen az ajtón.

Így kisebb eséllyek fullad bele bárki. :-)

Gondolkodtam már rajta, milyen lenne egy mondjuk másfél méter átmérőjű és
5m mély tartályban lubickolni. Egész más, mint egy 5m mély tóban. Főleg,
ha szűkül a tartály a szája felé.

A kisebb átmérőjű hordóban azt érzem veszélyesnek, hogy ha tele van
vízzel, megeshet, hogy valaki fejjel lefelé beleesik (vagy beledobják), és
ott nem képes megfordulni, márpedig anélkül nem tud kijönni, tehát
megfullad.