[Epitesz-barkacs] Fw: JLT hoelem (volt weller termisztor)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 2., Sze, 13:39:43 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> viszont akkor akár kellene 3 - 5 -10 hegy is, mert
> a régi elektronikát mintha 160 fokon is lehet forrasztani,

Nem kell túlzásokba esni. Pl a wellernél nekem elég volt az eddigi összes
esetre a 7-es és a 8-as hegy. Vannak, akik nagyon pici alkatrészek lábait
matatják, nekik lehet, hogy kell kisebb is, de az tök más tészta.

> tényleg: a csilláros fényerőszabályozó (fázishasítós) nem zavarja
> a sima színuszt igénylő trafót?? vagy zavarja, de nem teszi
> tönkre?

A trafó zavarhatja a fázishasítós (triakos) ketyerét. Esetleg kinyekken
tőle, még a biztit is kiverheti, ha nem kifejezetten erre való.