[Epitesz-barkacs] Fw: JLT hoelem (volt weller termisztor)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 2., Sze, 15:49:04 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.02. 13:39:43 +1h-kor írta:

> Nem kell túlzásokba esni. Pl a wellernél nekem elég volt az eddigi összes
> esetre a 7-es és a 8-as hegy. Vannak, akik nagyon pici alkatrészek lábait
> matatják, nekik lehet, hogy kell kisebb is, de az tök más tészta.

igazából nem akarok túlzásba esni, de
pl. a szétköszörült ledes lámpánál a ledeken olyan pici forrasztások
vannak, hogy azt tűheggyel lehet forrasztani.
ha ráteszek egy ólmos cines pöttyöt (amit a pákám ki tud olvasztani)
akkor a mellette levő pontra is át tud folyni, mert az alatta levő
(általam felolvaszhatatlannak érző eu-engedélyes) cseppen lecsurog

igazából ónszippantóssal ki kellene olvasztanom a pici  ólommentes
forrasztásokat,
és az EU-engedélyes cint kipucova legyen helyem az EU-betiltott
régi ólmos cinemmel forrasztani

igenám, de az EU-engedélyes forrasz kiolvasztásához csak kell a
magasabb hőfokot előállítani is képes ketyere

szóba sem került volna nálam ez az egész, ha a jelenlegi
forrasztóm (ami az EU-betiltott cineimhez jók)
ki tudná simán olvasztani az EU-engedélyes óncseppet a led lábáról

> A trafó zavarhatja a fázishasítós (triakos) ketyerét. Esetleg kinyekken
> tőle, még a biztit is kiverheti, ha nem kifejezetten erre való.

oké, akkor nem a trafó, hanem a triak pusztul :-)
pedig azt hittem, hogy a trafó fogja inkább beadni a kulcsot