[Epitesz-barkacs] Penész

ki vala kivala at vipmail.hu
2009. Dec. 2., Sze, 18:08:46 CET

Hali!

... és ha elsőre azt keresnénk meg, mi a kiváltó ok?
az biztos, hogy az ok a harmatpont elérése miatt van

van elszívó a konyhában, ami ki is fúj a tetőn át, mert ami csak szűrőn át keringet, ebben nem sokat segít
szerintem takarításkor penészedésgátlóval a falat mindenképpen le kell kenni, mert gombafonalak maradhatnak
ha a szekrény hátfalával fekszik a falon, légrés biztosan segít, de nem 1-2 cm, hogy azért valami áramlás is meginduljon

Tibor