[Epitesz-barkacs] Penész

Toth Gabor toth-g73 at freemail.hu
2009. Dec. 2., Sze, 10:26:21 CET

Sziasztok!

Ismét a szakértelmetekre és tapsztalatotoka lenne szükségem.
A konyhánkban megjelent a penész. Ez nem túl meglepő, inkább csak az,
hogy eddig miért nem...

Egy tetőtéri konyháról van szó, aminek két kültéri főfala (az ajtóval
szembani csak térdfal) van, és egy U alakú konyhapult, alsó szekrényekkel.
A fal földig csempézett, a konyhapult és a fal között takaróléc (nem
tudom mi a hivatalos asztalos megnevezése) van.
Az elmondottak után gondolom nem meglepő számotokra, hogy a (képen) jobb
sarokban már a bútorhátfal a szekrényen belül is penészes lett (mindezt
ősz óta, úgy, hogy már három éve ott van a bútor)
Most szét fogom szedni (nem lesz egyszerű, mert a munkalap össze van
ragasztva), kitakarítok mögötte (még nem láttam, mi van ott, de nem sok
jóra számítok :-( ), kicserélem a penészes bútorelemeket.

A kérdésem a jövőre vonatkozik; hogy hogy tudom ezt a továbbiakban
elkerülni?

Gondoltam egy 18-as rézcső-kígyóra a bútor és a fal között, amit a
fűtésre kötnék. (Jobbra az ajtó mellett van egy radiátor) Ez jó lehet?
Valami falra tapasztható melegítőeszköz?
Nincs valami egyszerű de nagyszerű megoldásotok?

Köszi szépen,

Gábor