[Epitesz-barkacs] vekony tarcsa flexbe

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 3., Cs, 09:05:30 CET

Pataki István wrote:

> Budaörsön az osanban, baumaxban meg a barkácsboltban is láttam
> 1mm-est. Egy álom a munka vele a 2,5-3mm-esek után. Csak ne billenjen
> meg a kezed. Eddig legfeljebb 125mm-esben láttam.

Hajlításra is feltűnően sokat bír. Nekem még nem ment így szét. Viszont,
ha leejtem véletlenül a flexet, akkor igen jó eséllyel a tárcsára esik, és
letörik a zöme. Ilyenkor bosszankodni szoktam. :) Az idők során legalább
3-4 csaknem vadiúj tárcsa ment szét így. Munka közben még egy sem, pedig
vágtam már 100-as U szelvényt is sokszor.