[Epitesz-barkacs] Fw: SN/PB 60/40%

cst maguspr at freemail.hu
2009. Dec. 3., Cs, 20:22:31 CET

bocsi, sajnos most szembesültem azzal, hogy az eddig  elegendőnek bizonyult
12V18W-os forrasztópákámmal elmehetek a p..ba az új ledes lámpa javításakor
az új forraszanyagok miatt, sőt a 12V30Wattos pákámmal is.

persze Valahová tartozni kell, ez ad biztonságot, azonban ez túl nagy ár is
lehet.
Igenis valahova tartozni kell, csak nem mindegy, hogy az a közösség mit
képvisel.

én most az új ledes lámpám javításakor tapasztalom a valahová tartozást, és
 "Az Úr adta, az Úr elvette; áldassék szent neve érette" zsoltárt most nem
éneklem
a földi isteneknek. és Isten bocsássa ezt meg nekem.