[Epitesz-barkacs] Neonreklám

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2009. Dec. 4., P, 15:04:14 CET

Hali!

Az azért nem véletlenül szórótrafó. A begyújtásig nagy fesz kel, utánna
pedig a névekvő árammal együtt csökkennie kell a fesznek, illetve áramot
kell határolina, különben megfut a cső. Tudtommal üresjáratban jópár kV. Nem
hiszem, hogy csak úgy simán helyettesíteni lehetne több trafóval, több okból
sem:
1, a fent említett áramhatárolás miatt
2, érintésvédelem,
3, esztétikum.