[Epitesz-barkacs] Fw: Neonreklám

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2009. Dec. 5., Szo, 22:43:17 CET

Hali!

OK, OK, persze 20 ezer voltot sokféle módon elő lehet állítani,d e valójában
én neonreklámot szeretnék venni. Vagyis nem a vétel alternativ megoldásaira
vagyok kíváncsi, hanem, hogy mennyiért adnak egy ilyet. Aztán, ha sokallom,
akkor majd meglátom, hogy hogyan lehetne olcsóbban összerakni.

Szabolcs