[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: Neonreklám

cst maguspr at freemail.hu
2009. Dec. 5., Szo, 23:29:19 CET

 http://www.vallalkozoinegyed.hu/20080326/eltunik_a_neonreklam

-----Original Message-----
From: Mágus Bérprogram Demo <magus.demo at dpg.hu>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Date: 2009. december 5. 23:11
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] Fw: Neonreklám

ezeket találtam:

ha megtudod az áraikat (bár nem tudom az áraikat)
nagyon kíváncsi lennék rá
*************************
Neon Color Kft.
http://www.neoncolor.hu/

Egyedi nagyfeszültségű neoncsövek gyártása, bel és kültéri neonreklámok
szervizelése. Fényreklámok és grafikai munkák tervezése, gyártása és igény
szerinti telepítése.
***************************
Neon World Bt.
http://neonworld.hu/

Nagyfeszültségű reklámok, világító reklámok, plasztikus betűk, élvilágító
reklámtáblák, feszített fóliás reklámtáblák.
***************************
Neon Sign Kft.
http://www.neonsign.hu/main_hun.html

A cég fő munkaterülete az egyedi és igényes kialakítású, munkaigényes
cégérek
tervezése, gyártása, szerelése.
*************************
Out-Side Fényreklám
http://www.out-side.hu/

Kül- és beltéri reklámfeliratok, berendezések tervezése gyártása,
Fényreklámok
kivitelezése, Szabadon sugárzó neonfeliratok, Plasztikus feliratok,
Információs rendszerek, Járműdekoráció.
Triform Neon
http://www.triform.hu/pages/index_main.htm

Nagyfeszültségű neoncsövekkel készített kül- és beltéri reklámok,
díszvilágítások.