[Epitesz-barkacs] Fw: szögperc?

cst maguspr at freemail.hu
2009. Dec. 6., V, 19:40:27 CET

köszi,

az alap elgondolás
a fény "elirányítása" (nem csak nap->hő téma miatt) egy lehetőleg
legegyszerűbb barkács módon, mert több példányban kellene

ami számomra a legkönnyebb: 1méteres M8x1.25 menetes szár
segítségével  750 teljesfordulattal, vagy 1500 félfordulattal,
ezzel a szárral  24collos vagy 20collos kerékpárkereket tudnék vele
kb 180 vagy 270 szögben elfordítani

mivel nyáron 4,30 - 19,30 ig van nap (sunpath.gif),  a 270fokos
elfordulást kellene megoldanom, ehhez a 20collos kerékpárkerék kell