[Epitesz-barkacs] vizforralo szigeteles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 6., V, 21:03:12 CET

Hofferek Attila wrote:

> Koracél és műanyag találkozásánál ereszt, tulajdonképpen a
> vízszintfigyelőt kiiktatnám belőle, szóval a kérdés az volna, hogy kb
> 0.5-ös koracél lemezen hogy lehet egy kb 4mm-es lyukat betömni úgy, hogy
> utána inni lehessen belőle.

Én valami alkalmas trutyival bekent koracél popszegeccsel próbálkoznék. Ha
belülről is hozzá lehet férni, akkor rendes csavar is szóba jöhet bentről.
D fej, teflon alátét...

A legprofibb persze a behegesztés, de ilyen vékony anyagnál csak awival
menne. Habár fene tudja, még sosem hegesztettem huzallal cor-t. Kézi
elektródával szerintem csak egyre nőne a lyuk. :) Bár lehet, hogy csak egy
darabig, mert aztán már jó vastag lenne a széle, és lehetséges betölteni.