[Epitesz-barkacs] pc-s gondom van :-(

cst maguspr at freemail.hu
2009. Dec. 7., H, 18:28:19 CET

bár az alaplap Matsonic MS8137c, de lehet, hogy általános
gondom lehet
-----
kb 2 év óta úgy ment az alaplap, hogy az ATX táp zöld vezetékét
fixen összekötöttem a fekete dróttal, mert az alaplapról a "power on"
jel "nem ment vissza"
( Tehát ha valaki ki akar próbálni egy ATX-es tápegységet és nincs lehetőség
arra, hogy azt számítógéppel bekapcsoljuk, akkor csupán annyit kell tenni,
hogy ezt a 14-as számú legtöbbször zöld színű vezetéket össze kell kötni
bármely fekete vezetékkel.
http://szamitogep.hu/show/read.php?id=12858 )

2 évig mindezek ellenére ment is így "boldogan", bár tudtam, hogy az alaplap
valamilyen baja miatt nem jön vissza a jel
---
a napokban ezzel együtt a bootolás nem sikerül, az alaplapi piros led
(az alaplap egyik sarkában a ház belsejében )
világít, és a házon elöl levő led is világít. a monitor érzi, hogy
a PC-s kártyája létezik, de a bootolási folyamat nincs, a floppira sem néz
ki,
és a vinyók sem pördülnek fel, pedig a 12V és 5V is eljut a vinyókig

a processzor hűtőventije is pörög, tehát az alaplap áramellátása
talán jó lehet

milyen irányban keressem a probléma okát?