[Epitesz-barkacs] amperoszto

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 7., H, 19:34:26 CET

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2009.12.07. 18:36:35 +1h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Már megin' mibe' sántikálsz? :)

---------
RU20A dióda 600V 1,5A  4Ft/db

1N5408 SIlicium -Dioda 1000V 3A
bolthely.hu/mikroshop/kereso/dioda  30Ft/db

ET-20HF1000 Dióda 20A 1000V 20ACsavaranya nélkül    Ár475 Ft
---------
van, hogy valamihez kellene egy a 20A-es, amiért el kellene
a bolthoz menni, és ha kiderül, hogy mégsem kellene
akkor potyára vettem meg, és a gutaütés kerülgetne

az 1,5A-ből meg vettem 50db-ot 200Ft-ért, és azzal ezt-azt
megoldok, ha meg szét kell szedni, el tudom használni
más funkcióhoz