[Epitesz-barkacs] Hogyan hasznaljam az excentercsiszolot...

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Dec. 9., Sze, 10:44:50 CET

>Diffúz fényhez kell? Nem kaptál tejüveg plexit?

Szerintem nem, hanem a matt feluleten kepet nezegetni, vagy felvenni.

>Egy darabka plexin kipróbálnám az oldószerrel való pacsmagolását, az
>ugyan múlóan büdös, viszont nem porzik.

Ez nagy valoszinuseggel nem lesz eleg egyenletes.
Esetleg meg a homokfuvassal is meg lehet
probalkozni, barkacsaruhaz katalogusban lattam
homokszorot, hasonlit a festekszorohoz, persze
kompresszor kell hozza, flex-szel nem megy. :)
Csiszolassal meg a melegedes lehet gond, foleg
geppel. Ha meglagyul a felulet, akkor beragad a
plexi a csiszolopapir szemcsei koze, es meg
jobban melegszik. Ha megolvad, akkor ronda lesz.
Vizet csorgatni ra folyamatosan, es vizallo csiszolovaszonnal.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu