[Epitesz-barkacs] Hogyan hasznaljam az excentercsiszolot...

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Dec. 9., Sze, 12:15:56 CET

Szervusz Endre!

> Szal tényleg alap dolgokra voltam kiváncsi, majd szólok, mit szólnak a
> szomszédok az új játékomhoz:-)

Én polikarbonátot kentem meg nitrohigítóval, nagyon finoman
mattította. De olyan igazán nagyon szépen, először csak kicsit! Ha
ebből tudsz venni tömör 2 mm-eset, annak 6x6 cm-ben már kellő
merevsége is lehet, de azért a sík voltát valahogy ellenőrizném.
Mondjuk köszörült vaslapon, mint amilyen egy koordináta-asztal,
tapintóórával (vagy hogy hívják az óraszerű mikronmérő izét amivel pl.
esztergált munkadarab futását ellenőrzik).

szia: Balázs