[Epitesz-barkacs] Pára...

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Dec. 9., Sze, 13:28:26 CET

> Háromrétegűvel igen, de akkor a tok tömítéseinél és más hidegpontokon
> csapódna le.
> Higrométer a falra és sokkal gyakoribb szellőztetés.

Attila, ha tudsz, mérj relatív páratartalmat valahol semleges helyen
(nem a lecsapós felületen), érdekelne az érték. Nekünk is van ilyen
jelenség, törölgetem, mintha fizetnének érte.

Esetleg ellenáramú hőcserélős szellőztetés segíthet, én is tervezem
valamikor a távoli jövőben. Nem hiszem, hogy állandóan kell mennie,
elég, ha időnként lehúzza a páratartalmat.

szia: Balázs