[Epitesz-barkacs] Pára...

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 9., Sze, 13:35:20 CET

Nem hinném, hogy ezekben a szobákban annyira magas lenne a páratartalom.
Ezeknek az ablakoknak szerintem a hőszigetelése sem az igazi, a csere
biztos meghozná fűtésszámlában is az árát. Meg persze sokkal szebb lenne
egy új ablak (kerettel, mindennel), de az nagyobb munka.

Nálam Fakro ablakok vannak, nagyon elégedett vagyok vele. Nem is túl
drága, impregnált a faanyaga, felül van elzárható szellőzője,
légszűrője, gyerekzárja, és szép a kilincse :)

Gábor