[Epitesz-barkacs] Pára...

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 9., Sze, 15:45:11 CET

Ennél azért lehetne sokkal jobb is, a padlóra kellene merőlegesnek
lennie ott alul.

De továbbra is azt mondom, ennyire enyhe időben nem indokolt ennyi pára,
ott nagyon gyenge lehet a hőszigetelés, és magas a szobában a páratartalom.
Eléggé körbe van burkolva, a komplett ablak cseréje sok
bontással-helyreállítással járna. De lehet, hogy megéri.
Lehet, hogy dunsztban van az egész ház, párazáró fóliák a tetőben (az
persze kell is), és nagyon jól záródó nyílászárók. Meg sok növény,
akvárium, vagy ilyesmi.

Ha van nyárról sima álló ventilátorod, állítsd le valahol a közelben
(kis fokozaton), nézd meg mi változik.

Vagy ereszd le a medencét :))

Gábor