[Epitesz-barkacs] hungarocell ragasztasa

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2009. Dec. 9., Sze, 16:31:24 CET

Hali!

A purhab biztos jó, a hungarocell repülőmodelleket azzal (is) szokták javítani, modellező boltban van egy Purfix nevű ragasztó, az nem habosodik annyira, mint az építőipari purhab. Illetve, a sima kétkomponensű epoxi is jól fogja, azt is használtam repülőhöz, ha jól ragasztom, inkább a hab törik ki, muinthogy a ragasztás válljon le.

Szabolcs