[Epitesz-barkacs] Pára...

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Dec. 9., Sze, 16:35:32 CET

a villanyt el tudod tolni a lamberia alatt egyszeruen. leveszed mondjuk a legalsot, ott vegigmesz, minden ablaknal felszursz es kesz. utanna a legalsot visszateszed.

vagy ahogy korabban otleteltem, fa lebont, cso betesz, fa visszatesz.

ha at akarod alakitani, akkor tuti kell hozza uj lamberia, lakkozas, miazmas, es meg mindig eltero lesz a sziine.

vajk