[Epitesz-barkacs] Hogyan hasznaljam az excentercsiszolot...

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2009. Dec. 9., Sze, 17:25:24 CET

leírom, mit csinálok:-)

van egy optika, ami a képet a mattüvegre vetíti és a mattüveg képét videózom
(idegen szóval DOF adapter).
a lényeg, sok fény elvész a videó számára, így a lehető legnagyobb
fénymennyiséget akarom neki biztosítani.

nitrohígító vs. hobbyglass (2 mm): ráöntöttem, leöntöttem róla, és pár perc
múlva elolvadt, mint Joker mosolya Batmentől:-)
Balázs, te permetezted, vagy hogy?

1500-as polírszivacs? szerű akármi vs. hobbyglass: jó lett az eredmény,
karcos még mindig, de azt az átlásztóságot nyújtja amit akartam!