[Epitesz-barkacs] Hogyan hasznaljam az excentercsiszolot...

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Dec. 9., Sze, 17:38:43 CET

Szervusz Endre!

> nitrohígító vs. hobbyglass (2 mm): ráöntöttem, leöntöttem róla, és pár perc
> múlva elolvadt, mint Joker mosolya Batmentől:-)

Nemtom, mi az a hobbyglass. Én üregkamrás polikarbonát lemezt akartam
lemosni, előtte egy kis darabon próbáltam ki. Rongyra nitrohigítót
öntöttem, áttöröltem vele, erre bemattult. A higító mennyiségével és a
kezelés időtartamával biztosan sokféle hatást el lehet érni. Ja,
létezik tömör, sík polikarbonát lemez, neked az kell. 2 mm-től mm-ként
nő a vastagság. Egy tábla elég drága, de ha beindul a gyártás (-: sok
ilyen adapter kijön belőle. Komolyan: valami dekor, táblagyártó,
ilyesmi cégtől szereznék kicsi darabot.

szia: Balázs