[Epitesz-barkacs] Pára...

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 10., Cs, 11:46:01 CET

A fürdőszobádnak nincs ablaka?

Egyébként most a hétvégétől jó kis zima lesz már, könnyebb lesz
kisérletezned is :)
Kizárni külön-külön a páraforrásokat, egyik nap nem fürdik a család,
arra a napra teljesen lezárni a bojlert.
Másik nap nincs mosás/teregetés.
Stb. ezután már célzottan lehetne okoskodni.

Még valami eszembe jutott. Nekem volt tizenéve szárítós mosógépem.
Valamivel drágább, mint a sima, de biztos sokkal olcsóbb, mint a lakás
szétrohasztása.
Mosás után még mormogott egy órát, a kivezető csövén nyomta ki a
lefolyóba a kondenzátumot. Ha nem akartam, hogy gyűrött legyen a ruha, a
teljes szárazság előtt kicsivel ki kellett venni, szétteríteni a
lakásban ágyra, mindenhova ahol volt hely, és 1-2 óra után már mehetett
be a szekrénybe.

Ha mosogatógéped nincs, érdemes azt is venni, és a mosogatással sem
fogod a bojlert járatni.

Gábor