[Epitesz-barkacs] vizora

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 10., Cs, 12:56:06 CET

Hofferek Attila wrote:

> Miért kéne visszafelé is engedni?

Nekem azért, mert a bojler direktben van a hálózaton, és nem akarom
eljátszani azt a hagyományos módit, hogy lefújószelep meg nyomáscsökkentő.

Szóval a vissza iránynak csak pár mm3/percet kell engednie, szóval
éppenhogy valamennyit.

Aztán lehet, hogy talán itt nincs ilyen lengéses buli. Majd megmérem
valahogy, pl egy nagyobb edényt megtöltök többször úgy, hogy jó sokszor
nyitom-csukom a csapot, valamelyik karosat vagy egy golyósat, és megnézem,
mennyit mért az óra a kiengedett víz mennyiségéhez képest. Aztán ugyanezt
folyamatossal is, és ha bakfity a különbség, nem játszok vele.

Mindenesetre másnak is ajánlom ezt a mérést, mert az egyik etc-beli
gyerkőc beírt olyat, hogy valahol valami 20 vagy 30 % (nem emléxem,
melyik) virtuális többletfogyasztást okozott ez a móka.

Azért ez egy baromi álnok dolog. Ki az, aki vizet táplálna vissza? Van
ilyen valahol is széles e hazában? Mert, hogy a villannyal bütykölnek az
emberek, azt jobban megértem, mert visszatáplálni virtuálisan lehet úgy
is, hogy nem generál az ember delejt valami generátorral, de ezt a mókát a
vízzel nem lehet megcsinálni, szóval a visszafelé nem, vagy csak
rosszabbul forgó vízórákat rosszindulatból találhatták csak ki.