[Epitesz-barkacs] Fw: huzatszabalyzo

ki vala kivala at vipmail.hu
2009. Dec. 10., Cs, 14:49:58 CET

>amit ideztel, az mar elavult. az uj szerint mindenkeppen a gerinc fole kell menjen.

2008 novemberében vették át, mielőtt felépítettem volna, a kéményseprőktől kértem előírást, ott adták ábrával.

Hacsak egy éve meg nem változott, vagy nem az aktuálisat használják ők sem. Bár amilyen kekeckedő csapat, ez elképzelhetetlen.

Az mindegy, akármit is fejtegetünk egy az biztos, hogy csak a kéményseprő írja alá, és vele kell személyesen beszélni, hogy az ilyen és ilyen paraméterek mellett át fogja-e venni.
Mert a 200eFtért épített kéményt esetleg magasítani lehet, de arrébb tenni nem
ha meg nem írja alá és hitel, szocpol.. . függ tőle, akkor az nagyon nem mindegy
hogy mennyit csúszik
Tibor