[Epitesz-barkacs] Fw: hűtőgép

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Dec. 10., Cs, 19:37:36 CET

jhidvegi írta 10 Dec 2009  19:28 levelében:
> Jó, de nem feltétlenül lehet hallani, látni, hogy akarna, csak nem tud. A
> moccanatlan kompresszor csendes. Max morog egy picit, de csak pár
> másodpercig, és csak csendben lehet meghallani. Az áramfelvétel viszont
> látszana vmi m~nszerrel, vagy egy amúgy is hasznos, konnektorba dugós
> fogyasztásmér~Nvel.
Mindenképp ezzel kezdeném.

> Ha tényleg az a módi, hogy valahol érzékeli, milyen meleg van a
> helyiségben, lehet nyomulni hajszárítóval valahol, ahol lehet sejteni,
> hogy beraktak valami ilyesmit.
Egyszerű technikáról lévén szó, valóban kicsi az esélye, hogy
érzékelné a külső hőfokot.

Csak nagyon halkan mondom: el tudom képzelni, hogy nem is a
hőmérséklettől nem indul, hanem épp másért hisztizik, csak mostanában
úgy tűnik, mintha a csökkenő hőfokkal lenne összefüggésben.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu