[Epitesz-barkacs] Fw: hűtőgép

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 10., Cs, 20:06:06 CET

Laszlo POCSAI  <pocsai at atme-net.hu> 2009.12.10. 18:41:35 +1h-kor írta:

> Kedves fekete!
>
> 2009. december 10. 18:42:26 irtad:
>

> vf> szerintem annak az elektronikaja direkt lekapcsol. nem lehet?
>
> Bizony akár ez is lehet, pont ezért kérdeztem mit lehetne tenni. ;)
>
> Bár ez egy egyszerű hűtő, ameben elektronikának a kompresszor és
> hűtőteret bevilágító lámpa tünik csak, persze ki tudja..
>

> vf> regi primitiv hutok sosem csinaltak olyat, hogy hidegben nem hutenek.
>
> De ez 'modern', nincs még két éves.

annyira modern, hogy vizsgálati követelmények (értelmező részek is)
megszerezhetők:
-----------
ellenőrzést ezeknél a készülékeknél az MSZ EN 153 szabvány szerint, vagy azzal
egyenértékű ..... MSZ EN 153:1998. Villamos üzemű háztartási hűtőkészülékek
www.meter.hu/publikacio/pdf/javitas_utani_vizsgalat_01.pdf
----------------
CEN_HONOSÍTÁSEN 153:2006, MSZ EN 153:2006, Villamos hálózatról működő
háztartási hűtő-, fagyasztott élelmiszert tároló és fagyasztókészülékek,
valamint kombinációik ...
www.mszt.hu/honosit/CEN_HON.htm - Tárolt változat

EEC_DIR-ÉRV_MAGYAR_SZABVÁNYOKMSZ EN 153:2006, Villamos hálózatról működő
háztartási hűtő-, fagyasztott élelmiszert tároló és fagyasztókészülékek,
valamint kombinációik ...
www.mszt.hu/honosit/EUDIR-MSZ.htm
----------------
A Bizottság 94/2/EK irányelve
a 92/75/EGK tanácsi irányelvnek a háztartási hűtőszekrények, fagyasztók és
ezek kombinációi energiafogyasztásának címkézése tekintetében történő
végrehajtásáról

mivel a CEN (Európai Szabványügyi Bizottság) EN 153 szabványa meghatároz egy
módszert a háztartási hűtőszekrények, fagyasztók és ezek kombinációi
energiafogyasztásának a mérésére;

(2) Az ezen irányelv által megkövetelt adatok mérését az 1990 májusában
megjelent EN 153 szabványnak....
CEN EN 153 Methods of measuring the energy consumption of electric ... - [
Oldal lefordítása ]IHS - CEN EN 153 Methods of measuring the energy
consumption of electric mains operated household refrigerators, frozen food
storage cabinets, food freezers ...