[Epitesz-barkacs] Pára...

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 11., P, 08:22:51 CET

gáz áremelés előtti időkben a TVhiradóban mutatnak egyszerűbb
háziasszonyokat, akik a fél literes lábast a legnagyobb gázlángra
teszik, ami a lábas alja helyett csak a lábas oldalát melegíti,
(meg a lábas mellett felszálló levegőt) aztán csodálkoznak, hogy
nem forr fel a víz a rossz minőségű gáztól :-)