[Epitesz-barkacs] ultra power kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 11., P, 10:03:26 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.12.11. 09:28:36 +1h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Lehet, hogy az alaplap rossz. Mindent lehúztál róla, úgy is ez van?

egyedül a memória és a PCI-os  monitorkártya van rajta

> Próbáld ki másik táppal, illetve a tápot másik alaplappal, ha tudod.

háááát ez az, a "ha tudod"-nál van a gond :-)

ezért próbálom a táp oldaláról figyelgetni, mert  se másik atx-es
tápom, se masik atx-es alaplapom nincs pillanatnyilag

2 évvel ezelőtt az alaplapi csatlakozón gemkapoccsal a 14-es láb
(ps-ok)és a 16-os GND rövidzárásával keltettem életre a gépet :-)
-- 2 évig így ment -- remélem, hogy most is valami banális
dolog lehet a háttérben, hátha megúsznám egy új gép vételét
vagy egy használt alaplapot venni