[Epitesz-barkacs] Fw: hűtőgép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 13., V, 16:22:05 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> közben megtaláltam az "illetékeseftarsat"
> no, kíváncsi leszek, hogy mikor válaszolnak rá? :-)
> E-mail cím:  zsuzsanna.philip at electrolux.hu "

Mivel nőről van szó, férfisovinizmus ide vagy oda, kevés esélyt látok rá,
hogy műszaki választ kapsz. Eddig csak 1 olyan eset volt a praxisomban,
amikor műszaki kérdésben egy nő rendkívül szakszerűen tudott tájékoztatni.
Itt: www.meter.hu, tehát a C+D automatika kft-nél. Máshol is beszélgettem
nőkkel árakról meg ilyesmiről, és ha műszaki kérdés merült fel, már
kapcsolt is a megfelelő kollégához, aki minden esetben pasi volt.

Persze ez az út itt is majd rendelkezésre fog állni, vagy ha szorgalmas
picit is, akkor ő kérdezi meg a kollégát, akinek a válaszát tolmácsolja.