[Epitesz-barkacs] POST kód kijelzö kártya, párhuzamos portra

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 13., V, 21:03:20 CET

Mostanság úgy 'szokás' CNC gépet PC-re kötni, hogy van az LPT porton a 8
vonal, egyiket kinevezed 'X' tengely 'STEP' jelnek, másikat kinevezed
'X' tengely 'DIR' jelnek, és így tovább a többi tengellyel. Semmilyen
handshake, vagy engedélyezés nincs. Ha a DIR ilyen állapotú, jobbra megy
a motor, ha olyan állapotú, akkor balra. Ha a STEP-re jön egy impulzus,
lép egyet a motor.

Gábor