[Epitesz-barkacs] mososzer maradvany

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 15., K, 05:45:56 CET

vajk fekete wrote:

> amugy daralt mososzappan-mososzoda keverekkel mosunk, es ecettel
> oblitunk. nem tunt fel
> valtozas a mosoporhoz kepest.
> (max annyi, hogy ha nem jol kevered a szappan-szodat, akkor
> bennemaradhat a ruhaban
> feloldatlanul)

Hú, erről - akár magánban - kicsit részletesebben, ha lehet! Eddig eszembe
nem jutott volna, hogy a "hagyományos mosóporon" kívül is van élet.

Ez hatásosabb? Vagy csak simán olcsóbb? Olvastam valahol, hogy van egy
anyag a mosóporokban, amik miatt az alacsony hőfokon is képes pár dologra,
amire korábban, amikor ez nem volt, nem volt képes a mosópor.
Elfelejtettem, mi ez, lehet, hogy rajta van a mosóporon is, csak most
lusta vagyok. Lehet, hogy ez nem érdekes?