[Epitesz-barkacs] bioenergia

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 15., K, 11:33:08 CET

Most, hogy nincs autóm, de megjött a hideg, kénytelen voltam gyalog
menni a telekre vízteleníteni. 20 kiló fölött volt a hátizsákom, azzal
mentem fel a hegyre. 3/4 óra volt, olyan 4 km. lehet. Nem tudom, mennyi
W-ot dolgoztam, de a régi sportgépes tapasztalataim alapján szerintem
pár száz azért összejöhetett.

Gábor