[Epitesz-barkacs] bioenergia

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 15., K, 14:39:12 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.15. 10:52:48 +1h-kor írta:

> Hogy mennyire jelentéktelen, amit fizikai erőkifejtéssel termelni tud az
> emberfia, legalábbis én:
> Meredekre állítottam a gyalogló masinát, és mentem rajta 1300m-t. Kis
> mérés, számolgatás... a vége, hogy letermeltem 0,064kWh-t fél óra alatt.
> Ha a gép 100%-ban tudná hasznosítani, akkor ez kb 2,8 Ft lenne. Nincs
> olyan munka, ami ilyen keveset fizet! :-)

valóban kevés :-)

> Ráadásul csurig izzadtam magam, fürdés-ruhacsere.
> Persze nem energiatermelés volt a cél, még így is a saját motorjának bele

nincs gond az energiatermelés hiányával sem, csak "ha lúd,
akkor legyen kövér"

20évvel ezelőtt a falunkban a vasútállomásnál levő tüzép telepről
kellett 4zsák cementet hozni, vagy hozatni, (kb 3km)
A fuvardíj 2 láda sör ára lett volna, így, ebből a nézetből
már nem lett annyira rossz az arány :-)