[Epitesz-barkacs] peltier -es hűtő?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 15., K, 23:30:37 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.15. 23:00:46 +1h-kor írta:

> Megint a mértékegység, de ezt ők qrták el. Helyesen: kWh/24 óra.
>
> Szerintem nem olyan rossz, és akinek ilyen kell, annak ez nem számít.
> Iszonyú drága piák vannak, és nem létszükséglet.

igazán a
peltier elemes ketyere kontra kompresszoros ketyerék
napi fogyasztásaránya érdekelne

mondjuk itt is elqrták a mértékegységet
http://muszakishop.hu/termekkategoria/35/beepitheto_hutoszekreny.html
de itt csak 0.42kWh lenne naponta egy hasonló térfogatnál
 Whirlpool ART 204 LH Beépíthető hűtőszekrény
Ára: 57 520 Ft+áfa bruttó 71 900 Ft

Beépíthető, automata hűtő, fagyasztóval, Bruttó 90/ Nettó 65/16 liter, \"B\"
energia osztály, Üvegpolcok, 35 dB zajszint, 0.42 Kw napi fogyasztás, 57 cm
magas

jól látom, hogy a kompresszoros energiafogyasztása
csak kb 1/3-a  a peltier elemeshez képest?