[Epitesz-barkacs] POST kód kijelzö kártya, párhuzamos portra

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 19., Szo, 15:36:55 CET

Erdos Zoltan  <silverst at t-online.hu> 2009.12.19. 12:42:01 +1h-kor írta:

> gratula!
>
> ha nem kell mar, atveszem :-) hogye van ?

bevallom, azért nem adnám el, mert sajnos kifoghatok hasonló
gondokat :-(

4eHUF-ért sikerült vennem számlával és

> mellesleg pci kartya is tudhat a POST porton cimzodni, tehat nem
> ellenfel. de a tervezo rajott,hogy akkor mar egyeb funkcio is jol johet,
> ha jol latom, van ott usb is,meg lpt is.... :-)

igen, mert a laptopról szétszedés nélkül is leszedi :-)

> lefotoznad a masik oldalat is ?

saját fotósketyerém nincs, de megtaláltam a hátoldali képet is a
neten
http://www.darkwire.com.au/assets/images/Dual_LPT_PCI_POST_Card.jpg
http://www.darkwire.com.au/assets/images/Dual_LPT_PCI_POST_Card_Back.jpg

az elérését is: http://netdigi.hu/cms.php?id_cms=2
"PCI PC diagnosztika kártya Számla Budapest"