[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 20., V, 14:44:23 CET

Zsolt wrote:

> az pedig bizony erre való :)

És hol lehet kapni hozzá valamit, amivel a gépre dugható (annak is melyik
lyukába?), valamint alkalmas programot?

> de most jut eszembe valahol vamelyik szekrényemben van egy SHARP is.
> az már nagyon komoly ! :))) kb. 8*18*1.5 cm, kétfelé nyitható és az
> egyik
> fele szinte csak  LCD, bár ez is csak 64 kb-os. (asszem)

Nekem is van egy sharp, az csak 32kB-os, de kártyát is lehet bele
dugdosni. Vannak is ilyen kártyák hozzá, az egyik simán egy 64k-s
memóriabővítő, ezt kevéssé használtam, a másik meg egy BASIC kártya. Na
azt sokszor használtam, még trafóméretező programot is írtam bele. De
persze bármikor belenéztem a programba, sose tudtam, mi miért úgy van. :-)
Nagy meló volt megírni is.

Ezt a masinát a végsőkig nyuvasztottam, addig, míg a nyitogatástól
tönkrement az a fólianyák, ami a két részt összekötötte. De állandóan
kinyitva elég megbízhatóan működött, csak a CR2032 volt bele túl drága. Ma
már nem az, de ma már leszoktam róla.

> én a kábelt Pipi-től (http://www.puzsar.hu) cseréltem egy másik soros
> kábelre.... és asszem van neki mégegy talán.

Nna akkor megkérdezem tőle, de előbb megnézem, mit ír a használati
utasítása.

> a programot meg a netről vadásztam, sajnos csak korlátozott verzió, mert
> csak az első 20 tételt engedi letölteni....

Gondolom jó drága lenne.

> tud valaki olyanról, hogy pl, egy diktafonról benyomom a hangot a PC-be
> és
> az egy szövegként beírva visszadja ? ha ilyen lenne a casiot le is
> cserélném
> egy diktafonra... (talán)

Szinte biztosan van ilyen, de én nem tudok konkrétumról. Ez a fordítottja
annak, amit a vakok használnak, a felolvasóprogi.
Persze lehet, hogy hibásan csinálja. Van olyan biometrikus, ami szinte
hibátlanul dolgozik, és szóban lehet a hibajavításra is instruálni! És
néha még más, kellemesebb dolgokra is használható! :-)