[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Dec. 21., H, 00:03:57 CET

>Nekem a casif/win 1.9e program van meg, az nem vacakol 20 tetellel, behuzza
>az egeszet. Van kabelrajzom is.

lécci, lécci... :)

>Nem is olyan regen talalkoztam ilyen programmal, de nem toltottem le, mert
>nekem nem erdekes. Persze valoszinuleg angol beszedet ismer fol.

esetleg valami emlék, hogy hol merre, mi a neve, vagy valami szótöredék ami
alapján rá tudok keresni.....
mert már találtam sok ilyen hasonlót, de azok kb. arra voltak jók, hogy
vezényszavakkal irányíthassak egy programot....

engem meg igazából olyan érdekelne, ami folyamatos emberi értheto szöveget
felismer, azt textbe kírja és tanítható.
nem baj ha lassú vagy eromugép kell hozzá.

köszi