[Epitesz-barkacs] Szellőző fúrása könnyűszerkezetesre

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 21., H, 18:44:33 CET

SZIGETI Szabolcs wrote:
> Igen, ezekre én is gondoltam, csak megakadtam ott, hogy egybe nem tudom
> átfúrni. De ha tudok olyan fúrót szerezni, ami teljes méretben átfét a
> saját
> lyukán (a cserélhető pengések nem ilyenek), akkor tényleg használható
> ötlet
> a rétegenkénti fúrás.

Ja tényleg, erre nem gondoltam, hogy a befogótárcsa nem fér bele a lyukba.
:-) Esetleg meg lehet hekkelni, bár akkor másra már nem lesz igazán jó.

Viszont az eredeti ötleted, a megfelelő méretű acélcső bevagdosva, fogakat
csinálni a szélén kicsit kihajlítva beválhat, ha egy ilyen fűrészes
holmival meg van kezdve, ami megvezeti rendesen.

Ha még sikerülne neki egy 13-as szárat is fabrikálni, akkor egy erősebb
fúrógépbe is be lenne fogható.

Szerintem a körbefurkálás csak bizonyos rétegvastagságig jó. Nem tudom,
itt mekkora a szendvics rétegvastagsága. ha nincs 15 centinél több, akkor
kellő kínlódásra való hajlammal működhet.

(Tégla- vagy betonfalba könnyebb ilyen lyukat fúrni. :-) )