[Epitesz-barkacs] Es az orromat is tiszticcsa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 22., K, 23:01:44 CET

Hofferek Attila wrote:

> Hutsd le jo hidegre a palackot, es akkor kicsapodva marad.

elvileg jó, gyakorlatilag nem. Ahogy az sem, hogy víz-alkohol elegyből
tiszta alkoholt akarok nyerni úgy, hogy csak 80 fokig melegítem. Ami megy,
az a fordított: az egészből kell gőzt csinálni, és a magasabb forráspontút
lecsapatni.

A pálinkafőzés azért sikerül, mert ott nem gond, ha egy kis víz is
lecsapódik, meg egy halom más anyag, aroma. Sőt, az a jó.