[Epitesz-barkacs] Fw: hűtőgép

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 24., Cs, 07:26:36 CET

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2009.12.23. 20:14:10 +1h-kor írta:

> Nem, vagyis nem ilyen. De mint írtam, most egy fűtés nélküli
> melléképületben van, és csak idén forszíroztam 10fok alatti környezeti
> hőmérsékletben a működtetést.

ha N klímaosztályú, akkor külső hőmérséklet legalább +16celsiusfok legyen

2 alternatívát látok:
-----------
egy hungarocellel bélelt dobozba teszem a hűtőszekrényt, és ezt
a hungarocellel bélelt dobozba építek egy fűtőtestet, ami pl. +1 celsiusnál
felfűti +16celsiusra azaz deltaT=15, hogy
ebben a +16celsiusos hörnyezetben a fagyasztórész -18 -ra
azaz deltaT=34 -re tudjon hűteni

vagy

veszek egy kapcsolóórát, és azt óránként 1/4 órára beprogramozom,
és a hűtő belső elektronikáját kikötve közvetlenül a
kompresszorra kötöm

nyáron árnyékban +32celsius felett ( N klímaosztálynál)
a külső hungarocelles dobozt előhűteni +32celsius alá