[Epitesz-barkacs] fagyasztóláda :-( Re: inkubátor kellene? Re: Fw: hűtőgép

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 24., Cs, 23:19:01 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.24. 22:21:19 +1h-kor írta:

> Mitagadás, én tutira megbuherálnám, hogy működjön rendesen hidegebben is.

amit most leírtam, a -8celsiusról, ez egy most mért adat

amikor a fagyasztó leolvasztása, kimosása, újra beüzemelés volt,
akkor kint +16celsius fölött volt, akkor a -18celsius, meg
a leolvasztás utáni piros vészlámpa meg egyebek voltak, minden jól
működött

amit most leírtam, azért lett lemérve, mert a bizalmatlanság
az elektrolux klímaosztályos játékától "kattant be" nálam :-(
(eddig abban a HITben éltem, hogy ha a fagyasztóláda piros ledje
nem ég, akkor minden rendben van, ha kap delejt)

> Mi az, hogy a butánnal nem akar menni? :-)

biztos, hogy nyomás alatt -18ig működne (eddig is ment)

> Persze óvatosan járnék el. Először is bekapcsolnám a kompresszort
> direktben úgy, hogy nézném az áramfelvételét meg a hőmérsékletét.

az "energy meter" olyan baromságokat csinál,
hogy a delej átmegy a vastag söntölőn,
és az LCD-s kártya is kap delejt, meg megy, de
NULLA watt terhelést ír ki, bármit kapcsolok rá

szétnyitottam, az LCD-s nyák felé menő dugaszt kihúztam
(eddig ez volt az a reset, amitől újra tudott jót mérni,
amikor "felakadt" a wattértéknél) többször is,
szóval azon a nyákon van a cumi, amin a vastag söntölős
drót van :-(

> Meglepne, ha nem tudna lemenni a belsejében a hőfok -18-ig.

a mostani -8 mellett is biztos vagyok benne, hogy a kompi egyéb
szempontból jó, de most fogom a "sárga lámpás" kézi kapcsolóst
begerjeszteni

tuti, hogy csak "néha indulgatás" van