[Epitesz-barkacs] fagyasztóláda :-( Re: inkubátor kellene? Re: Fw: hűtőgép

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 25., P, 00:14:17 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.24. 22:21:19 +1h-kor írta:

> Ha ez sikerül, akkor jöhet az, hogy megkeresni, melyik alkatrésznek nem
> tetszik, ha kint nincs elég meleg. Ezt biztosan nem a fagyasztótérben
> keresném.

az elektroluxnál megpróbáltam "törvényes úton" megtudni dolgokat
a probléma megoldása terén, (hátha ez lett volna a legegyszerűbb,
mint elkezdeni macerálni a gépet)
de ezt a "tudásukat" "magánszemély számára nem szolgáltathatók ki"
~~~~~~~~~~~~~~
további műszaki információk
nem állnak rendelkezésünkre, ill. magánszemély számára nem
szolgáltathatók ki.

Üdvözlettel/Best regards

ALI László/László ALI
Szervizmérnök, Hűtőkészülékek/Service Engineer, Cold Products
Tel: +36-1-467-3251
Cell phone: +36-30-957-0611
Fax: +36-1-221-9866
laszlo.ali at electrolux.hu

egy gyógyszerCD-hez (amit az orvosok használnak) bármikor hozzá-
férhetek orvosi pecsét nélkül, de egy qrva hűtőszekrény rajza meg
titkos :-(