[Epitesz-barkacs] inkubátor kellene? Re: Fw: hűtőgép

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 25., P, 22:36:56 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.12.25. 22:03:33 +1h-kor írta:

> De hol, melyik márka csinál ilyet, vagy milyen váltó képes rá?

> Melyik autó ilyen?
---------------
http://prohardver.hu/tema/soha_tobbet_epson/hsz_60-60.html

"Nem fogod elhinni, de
a BMW egyes típusai esetében pont az említett példának megfelelően történtek a
dolgok. ...

..aztán csodálkozott, amikor a fedélzeti egyszercsak levette a gyújtást a
kötelező szervíz elmulasztása miatt. Megvolt a balhé, egyből ment a lajkó
apraja-nagyja hisztizni a homlokára írva, hogy csóró vagyok szervízelni, de
azé játszanám vele az agyam...

Mit csinált a BMW?
Azt mondta, hogy a cég ingyenesen elszállítja a gépjárművet a legközelebbi BMW
márkaszervízbe, ahol elvégzik a szükséges munkát. Szevasz. Leszarja, hogy van
e pénzed az olajcserére, megmondja, hogy egy kötelező szervíz az ennyi, ha
megkérdezed megmondja még a vásárlás előtt is és ha sok, akkor vegyél mást, ez
BMW.
bár van igazságtartalma annak is, hogy "majmot az vegyen, akinek
futja banánra is"