[Epitesz-barkacs] vizoraakna

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 27., V, 12:25:19 CET

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2009.12.27. 09:03:07 +1h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Ez olyan, mint a H1N1. Egy csomó ember észre sem veszi, hogy átesett
> rajta, ergo ők joggal tartják magukat okosnak. Aki meg mégis földobja
> a bakancsot annak pechje volt :(.
> De közelebbi példa az ártérre építkezők esete. Ha valahol 50 éve nem

50 évvel ezelőtt a hatóság engedélyezte oda az építkezést, a tudomány
akkori állása szerint

bár az is igaz, hogy
50 éve a "leigázzuk a természetet" építésügyi tudós szakértők uralták
a műegyetemet

> volt árvíz, alig van ember, aki emlékszik rá, ergo hülye a hatóság, ha
> pattog. Aztán ha elönti őket a víz, akkor is mindenki hibás, csak ők
> nem.

a mai "mi házunkat" 1935-ben építették, és mi 1985-ben vettük
50éves épületként. Nekünk a vízszint 12 - 14m mélyen van, a domb
tetején lakunk. Ha majd pesten a Bazilika harangjánál fog állni
a víz, akkor sem lesz a mi utcánkban árvíz.

Isten bocsássa meg nekem, hogy a házalapot nem mélyítettem alá.